جنگل رقصان!!!

این جنگل خارق العاده یک پارک ملی است که در دریای بالتیک قرار دارد . این جنگل یک پدیده طبیعی منحصر به فرد است. در این جنگل تنه درختان طوری در خود پیچیده اند که گویی در حال رقص اند. حتی بعضی از تنه ها به شکل حلقوی در خود پیچیده اند. مردم این منطقه باورهایی دارند. یکی از آنها این است که هر کس آرزویی بکند و از داخل یکی از این حلقه ها رد شود آرزویش برآورده می شود. باور دیگر می گوید این حلقه ها مرزهای حریم های دارای انرژی مثبت و منفی هستند یعنی در یک سمت این حلقه ها انرژی مثبت در فضا جاریست و در سمت دیگر انرژی منفی و اگر شخصی از سمت دارای انرژی منفی وارد حلقه شده و از سمت دیگر خارج شود یک سال به عمرش اضافه می شود.






علت اصلی شکل گیری عجیب درختان این جنگل هنوز ناشناخته است اما فرضیه هایی در این زمینه وجود دارد مثل فشار باد، حشرات یا بیدهایی که به مدت 5 تا 20 سال شاخه های کوچک درختان را مورد حمله قرار داده اند، جوانه های آسیب رسان و حتی جریان سرکش انرژی.









در حقیقت این جنگل در سال 1961 برای حفاظت و جلوگیری از تخریب ویژگیهای منحصر به فرد Curonian Spit -زمین شنی که سطح آن پوشیده از لایه نازکی از خاک که در طول دهه ها شکل گرفته- ایجاد شده است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد